W promocji kraju liczy się pomysł
Marketing | Zarówno w marketingu firm, jak i państw bardziej liczą się dziś innowacyjne działania niż duże nakłady.
Anita Błaszczak
W ramach akcji, która obejmie pięć kontynentów, przyciągnie uwagę mediów przez co najmniej kilka dni, i to przy niewielkich kosztach, Francja chce promować swoje produkty. 19 marca w 150 krajach 1300 szefów kuchni zaserwuje w swoich restauracjach francuskie menu. Nazwa akcji to „Gout de France/Good France". Jej patronem medialnym w Polsce jest „Rzeczpospolita", a organizatorem francuski MSZ.
– Udało nam się dotrzeć z tą promocją sztuki kulinarnej do szefów kuchni i do mediów – podkreślał z satysfakcją Pierre Buhler, ambasador Francji w Polsce.
To jeden z przykładów na to, że w marketingu (także narodowym) coraz bardziej liczy się pomysł, a nie miliony dolarów wydane na kampanie reklamowe – zwłaszcza w przypadku niezbyt zamożnych państw...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta